Nete Schwennesen
Lektor
Institut for Antropologi
Øster Farigmagsgade 5, Opgang E, 1353 København K, 16, Bygning: 16.1.10
Medlem af:
Web: Center for Sund Aldring
Web Spor 2: Retirement and transitions
Centre for Medical Science and Technology Studies
ORCID: 0000-0002-2080-0377
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
Digital Meeting Places: Creating Intimate and Safe Connections with Digital Means
Felding, S. A. & Schwennesen, Nete, 2019, s. 16-17. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2018
- Udgivet
Blended Learning in Part-time Higher Education - Using digital tools to create an ongoing and constructively aligned learning environment
Schwennesen, Nete, 2018, Teaching for Active Learning TAL2017. Kjær, C., Christensen, I-M. F. & Stenkil Hansen, P. (red.). 1 udg. Syddansk Universitet: Teaching for Active Learning TAL2017, s. 44-50 7 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2005
- Udgivet
Implantation, choice and knowledge
Schwennesen, Nete, 2005, I : Tidsskriftet GRUS. 75-76Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceabstrakt i tidsskrift › Forskning
ID: 3074
Flest downloads
-
130
downloads
Algorithmic assemblages of care: imaginaries, epistemologies and repair work
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
115
downloads
Introduction to feminist STS at work: challenging dichotomies and privileges
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
108
downloads
Når omsorgen udliciteres: En analyse af den konfliktfyldte omsorgstrojka mellem mennesker med demens, pårørende og plejepersonale på et plejehjem i Danmark
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet