Michael Bom Frøst
Lektor
Design and Consumer Behavior
Rolighedsvej 26
1958 Frederiksberg C
- 1999
- Udgivet
Forstå forbrugeren: på vejen til succesfulde levnedsmidler
Frøst, Michael Bom & Martens, M., 1999, I: Fødevarekvalitet fra A til Z. 1, s. 28-30 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- 2001
- Udgivet
Den gode smag: helst lidt mager
Frøst, Michael Bom, Dijksterhuis, G. B. & Martens, M., 2001, I: Maelkeritidende. 2, s. 30-35 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Sensory perception of fat in milk
Frøst, Michael Bom, Dijksterhuis, G. B. & Martens, M., 2001, I: Food Quality and Preference. 12, s. 327-336 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2002
- Udgivet
Effect of some beverages on the perception of some succeeding basic tastes
Ahn, N., Frøst, Michael Bom, Frandsen, L. W., Duksterhuis, G. & Martens, M., 2002, I: Journal of Sensory Studies. 17, s. 571-581 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Effects of storage conditions on lipolysis, proteolysis and sensory attributes in high quality raw milk
Wiking, L., Frøst, Michael Bom, Larsen, L. B. & Holm Nielsen, J., 2002, I: Milchwissenschaft. 57, 4, s. 190-194 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Preliminary study of the effect of knowledge and sensory expertise on liking for red wines
Frøst, Michael Bom & Noble, A. C., 2002, I: American Journal of Enology and Viticulture. 53, 4, s. 275-284 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Selection of a subset of variables: minimisation of procrustes loss between a subset and the full set
Dijksterhuis, G. B., Frøst, Michael Bom & Byrne, D. V., 2002, I: Food Quality and Preference. 13, 2, s. 89-97 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The influence of fat content on sensory properties and consumer perception of dairy products
Frøst, Michael Bom, 2002, Copenhagen: Center for Skov, Landskab og Planlægning/Københavns Universitet.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- 2003
- Udgivet
Fornuft eller fornøjelse: Både - og er fremtiden for lavfedtholdige mejeriprodukter
Frøst, Michael Bom, Janhøj, T., Martens, M. & Qvist, K. B., 2003, I: Mælketidende. 2003, 18, s. 426-432 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- 2005
- Udgivet
Consumer attitudes to health and pleasure - survey data studied by PLSR
Martens, M., Frøst, Michael Bom & Martens, H. A., 2005, PLS and related methods: Proceedings of the PLS'05 international symposium. Aluja, T., Casanovas, J., Vinzi, V. E., Morineau, A. & Tenenhaus, M. (red.). SPAD, s. 431-437 7 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
ID: 4240474
Flest downloads
-
6742
downloads
Comparison of three fast sensory profiling methods, check-all-that-apply (CACT), CACT with intensity rating, and Napping to study consumers' perception of eight beers
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
4778
downloads
Perception and description of premium beers by panels with different degrees of product expertise
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet -
4542
downloads
Stimulus collative properties and their importance for consumer liking: a case study with novel beers
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet