Mette Skovgaard Væver

Mette Skovgaard Væver

Professor

Medlem af:


    1. 2015
    2. Udgivet
    3. Udgivet

      A Longitudinal Study of Coordination in Mother-Infant Vocal Interaction from age 4 to 10 Months

      Harder, Susanne, Lange, Theis, Hansen, Gert Foget, Væver, Mette Skovgaard & Køppe, Simo, 2015, I: Developmental Psychology. 51, 12, s. 1778-1790 13 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      An Automated Approach for Measuring Infant head Orientation in a Face-to-face Interaction

      Væver, Mette Skovgaard, Beebe, B., Kirk, O. I., Snidmann, N., Harder, Susanne & Tronick, E., 2015, I: Behavior Research Methods. 47, 2, s. 328-339 12 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet
    6. Udgivet

      Infants of Depressed Mothers Show Reduced Gaze Activity During Mother–Infant Interaction at 4 Months

      Væver, Mette Skovgaard, Krogh, Marianne Thode, Smith-Nielsen, Johanne, Christensen, T. T. & Tharner, A., 2015, I: Infancy. 20, 4, s. 445-454 10 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Links Among High EPDS Scores, State of Mind Regarding Attachment, and Symptoms of Personality Disorder

      Smith-Nielsen, Johanne, Steele, H., Mehlhase, H., Cordes, K., Steele, M., Harder, Susanne & Væver, Mette Skovgaard, 2015, I: Journal of Personality Disorders. 29, 6, s. 771-793 23 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet
    9. Udgivet

    ID: 9963