Marianne Thode Krogh

Marianne Thode Krogh

Akademisk medarbejder


  1. 2023
  2. Udgivet

    Parental Reflective Functioning in First-Time Parents and Associations with Infant Socioemotional Development

    Madsen, Eva Back, Væver, Mette Skovgaard, Egmose, Ida, Krogh, Marianne Thode, Haase, T. W., de Moor, M. H. M. & Karstoft, Karen-Inge, jul. 2023, I: Journal of Child and Family Studies. 32, s. 2140-2152

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Reliability and validity of representational mind-mindedness in mothers of infants

    Egmose, Ida, Skou, M., Madsen, Eva Back, Stuart, Anne Christine, Krogh, Marianne Thode, Haase, T. W. & Væver, Mette Skovgaard, 2023, I: European Journal of Developmental Psychology. 20, 5, s. 889-902

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  4. 2022
  5. Udgivet
  6. Udgivet

    How are mothers negatively affected and supported by following parenting-related Instagram profiles? A mixed-methods study

    Egmose, Ida, Krogh, Marianne Thode, Stuart, Anne Christine, Haase, T. W., Madsen, Eva Back & Væver, Mette Skovgaard, jul. 2022, I: Acta Psychologica. 227, 103593.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  7. 2021
  8. Udgivet
  9. Udgivet

    Forstå din baby - nu i gang i 20 kommuner

    Haase, T. W., Krogh, Marianne Thode, Madsen, Eva Back, Egmose, Ida & Væver, Mette Skovgaard, 30 mar. 2021, I: Fagligt Selskab for Sundhedsplejersker.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  10. 2020
  11. Udgivet

    Forstå din baby - Manual til sundhedsplejersker

    Egmose, Ida, Haase, T. W., Madsen, Eva Back, Krogh, Marianne Thode & Væver, Mette Skovgaard, 2020, København: Center for Tidlig Indsats og Familieforskning, Institut for Psykologi, Københavns Universitet. 140 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  12. 2019
  13. Udgivet

    A longitudinal study of the predictive validity of the Bayley-III scales and subtests

    Krogh, Marianne Thode & Væver, Mette Skovgaard, 2019, I: European Journal of Developmental Psychology. 16, 6, s. 727-738

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  14. Udgivet

    Does gender affect Bayley-III scores and test-taking behavior?

    Krogh, Marianne Thode & Væver, Mette Skovgaard, 2019, I: Infant Behavior and Development. 57, 101352.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  15. Udgivet
Forrige 1 2 3 Næste

ID: 40089227