Mariane Hedegaard
Professor Emerita
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1353 København K
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2018
- Udgivet
Børn lærer og udvikler sig gennem hvordan deres deltagelse i forskellige praksissammenhænge spiller sammen
Hedegaard, Mariane , 2018, I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 55, 3, s. 12-27 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Children, Childhood, and everyday life, Second edition
Hedegaard, Mariane (red.), Aronsson, K. (red.), Højholt, C. (red.) & Ulvik, O. S. (red.), 2018, Charlotte, NC: Information Age Publishing. 257 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Psykologen som konsulent i fælles refleksionsrum med rådsøger: Rettet mod udviklingspsykologisk praksisudvikling for børn i bekymringsområder
Hedegaard, Mariane , 2018, I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 55, 3, s. 44-65 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 3304
Flest downloads
-
91
downloads
Children’s Exploration as a Key in Children’s Play and Learning Activity in Social and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
36
downloads
Introduction to Children’s Exploration and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
34
downloads
Ascending from the Abstract to the Concrete in School Teaching the double Move between Theoretical Concepts and Children's Concepts
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet