Liv Nøhr
Ph.d.-stipendiat
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
- 2024
- Udgivet
Desirable and realistic futures of the university: A mixed-methods study with teachers in Denmark
Pischetola, Magda, Stenalt, M. H., Nøhr, Liv, Hagood, Danielle & Misfeldt, Morten, 2024, I: International Journal of Educational Technology in Higher Education. 21, 29, 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Implementability of computational thinking in Danish compulsory school mathematics – a survey conducted in a pre-implementation context
Tamborg, Andreas Lindenskov & Nøhr, Liv, 2024, s. 4332-4339. 8 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
University Teachers’ Agency in Relation to Technology Use in Teaching: A Quantitative Investigation
Nøhr, Liv, Stenalt, M. H. & Hagood, Danielle, 21 dec. 2023, I: Edutec. 86, s. 40-61 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Computational thinking in educational policy – the relationship between goals and practices
Tamborg, Andreas Lindenskov, Nøhr, Liv, Løkkegaard, E. B. & Misfeldt, Morten, 2023, Advances in Quantitative Ethnography. Damşa, C. & Barany, A. (red.). Cham: Springer, s. 299-213 (Communications in Computer and Information Science, Bind 1785).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fra nødundervisning til ”ny normal” undervisning – indblik i succeser og skyggesider
Ellemose Lindvig, Katrine, Nøhr, Liv & Stenalt, M. H., 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Underviseres digitale undervisningskompetencer post-corona
Stenalt, Maria Hvid, Nøhr, Liv, Løkkegaard, E. B. & Mathiasen, Professor, 2023, I: Læring og Medier. 15, 27, 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What are we backgrounding? Exploring emerging aspects of technology in teacher training programmes
Ellemose Lindvig, Katrine, Nøhr, Liv & Stenalt, Maria Hvid, 2023, s. 357-358. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Changes, Longings, and Potentials for Future Pedagogical Practices: Investigating University Teachers’ Experiences During the Spring 2020 Lockdown
Nøhr, Liv, Løkkegaard, E. B., Horak, Ruth, Stenalt, Maria Hvid & Misfeldt, Morten, 2022, Advances in Quantitative Ethnography: Third International Conference, ICQE 2021, Virtual Event, November 6–11, 2021, Proceedings. B. W. & S. Z. (red.). Springer, s. 318-333 16 s. (International Conference on Quantitative Ethnography).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fra nødundervisning til bæredygtig digital undervisning: Hvordan underviseres erfaring hænger sammen med behov for organisatorisk understøttelse
Løkkegaard, E. B., Nøhr, Liv & Stenalt, Maria Hvid, 2022, I: Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 15, 26, 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Nøhr, Liv, Misfeldt, Morten & Tamborg, Andreas Lindenskov, 2022, Proceedings of the 15th International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT 15): Making and Strengthening “Connections and Connectivity” for Teaching Mathematics with Technology. Aarhus University, s. 163-170Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 245404820
Flest downloads
-
46
downloads
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
24
downloads
Underviseres digitale undervisningskompetencer post-corona
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
20
downloads
Fra nødundervisning til bæredygtig digital undervisning: Hvordan underviseres erfaring hænger sammen med behov for organisatorisk understøttelse
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet