Liv Nøhr
Ph.d.-stipendiat
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Flest downloads
-
46 downloadsUdgivet
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
-
24 downloadsUdgivet
Underviseres digitale undervisningskompetencer post-corona
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
20 downloadsUdgivet
Fra nødundervisning til bæredygtig digital undervisning: Hvordan underviseres erfaring hænger sammen med behov for organisatorisk understøttelse
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
13 downloadsUdgivet
Desirable and realistic futures of the university: A mixed-methods study with teachers in Denmark
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
13 downloadsUdgivet
University Teachers’ Agency in Relation to Technology Use in Teaching: A Quantitative Investigation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 245404820
Flest downloads
-
46
downloads
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
24
downloads
Underviseres digitale undervisningskompetencer post-corona
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
20
downloads
Fra nødundervisning til bæredygtig digital undervisning: Hvordan underviseres erfaring hænger sammen med behov for organisatorisk understøttelse
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet