Linn Damsgaard

Linn Damsgaard

Ph.d.-studerende


Udgivelsesår:
  1. 2020
  2. Udgivet

    Boldspilsundervisning i Teori og Praksis

    Wienecke, Jacob & Damsgaard, Linn, 17 aug. 2020, 1 udg. København: Forlaget Hetland. 359 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Motor-enriched encoding can improve children’s early letter recognition

    Damsgaard, Linn, Rejkjær Elleby, S., Gejl, Anne Kær, Malling, Anne Sofie Bøgh, Bugge, A., Lundbye-Jensen, Jesper, Poulsen, Mads, Nielsen, Glen & Wienecke, Jacob, 2020, I : Frontiers in Psychology. 11, 12 s., 1207.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2019
  5. Udgivet

    Plasma creatinine as predictor of delayed elimination of high-dose methotrexate in childhood acute lymphoblastic leukemia: A Danish population-based study

    Schmidt, D., Kristensen, K., Schrøder, H., Wehner, P. S., Rosthøj, S., Heldrup, J., Damsgaard, Linn, Schmiegelow, Kjeld & Mikkelsen, T. S., 2019, I : Pediatric Blood & Cancer. 66, 6, 6 s., e27637.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. 2018
  7. Udgivet

    Patterns in the form of formative feedback and student response

    Ellegaard, M., Damsgaard, Linn, Bruun, Jesper & Johannsen, B. F., 2018, I : Assessment and Evaluation in Higher Education. 43, 5, s. 727-744 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 169093040