Laura Teinholt Finne
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-5015-7079
Flest downloads
-
73 downloadsUdgivet
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
-
34 downloadsUdgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
-
32 downloadsUdgivet
Tid til læring i laboratoriet: farmaceutstuderendes opfattelse af tiden i laboratorieundervisningen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
29 downloadsUdgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
20 downloadsUdgivet
Danish university faculty perspectives on student learning outcomes in the teaching laboratories of a pharmaceutical sciences education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 154587617
Flest downloads
-
73
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
34
downloads
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
32
downloads
Tid til læring i laboratoriet: farmaceutstuderendes opfattelse af tiden i laboratorieundervisningen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet