Katja Årosin Laursen

Katja Årosin Laursen

Akademisk sprogkonsulent


Udgivelsesår:
  1. 2020
  2. Udgivet

    Sådan kan du styrke elevernes skriftlighed i 'Kommunikation og it'

    Laursen, Katja Årosin, 15 dec. 2020, Digital dannelse i Kommunikation og IT: Artikelsamling 2020. København: Center for Digital Dannelse, s. 97-117 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. 2019
  4. Udgivet

    Evaluering af den nye forsøgsordning med dansk som andetsprog på Hf-enkeltfag

    Larsen, Sanne, Holmen, Anne, Sværke, H., Dimova, Slobodanka, Laursen, Katja Årosin, Øhrstrøm, C. & Ginman, M., jun. 2019, 66 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  5. 2016
  6. Udgivet

    Skrivehandlinger som redskab til klar faglig formidling på PharmaSchool

    Laursen, Katja Årosin, 1 dec. 2016, I: Sprogforum. 2016, 63, s. 50-56 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Formativ feedback styrker skriftlighed hos studerende fra It og Sundhed

    Laursen, Katja Årosin, Kayser, Lars & Kamper-Jørgensen, Mads, 3 okt. 2016, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 11, 21, s. 147-157 11 s., 13.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2015
  9. Udgivet

    Developing and evaluating a multimodal course format: Danish for knowledge workers – labour market-related Danish

    Laursen, Katja Årosin & Frederiksen, K., 10 dec. 2015, I: Critical CALL. s. 186-191 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelFormidling

  10. Udgivet

    The notion of authenticity in the context of the course: Danish for knowledge workers

    Laursen, Katja Årosin & Frederiksen, K., 2015, I: Task design and CALL - Proceedings. s. 61-65 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelFormidling

  11. 2013
  12. Udgivet

    "Det er sprogligt - selv hvor du ikke lægger mærke til det": En empirisk undersøgelse af sproglige og faglige vanskeligheder hos farmaceutstuderende med dansk som andetsprog på Københavns Universitet

    Laursen, Katja Årosin, 13 nov. 2013, Københavns Universitets Humanistiske Fakultet. 115 s. (Københavnerstudier i tosprogethed, Studier i Parallelsproglighed, Bind C4).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

ID: 40730559