Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. 2021
    2. Udgivet

      Cross-Case Analysis of Changes in Teacher Role and Didactic Function in Denmark, 1980–2020

      Borgnakke, Karen, 22 dec. 2021, Oxford Research Encyclopedias, Education . Oxford University Press, 29 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Ethnographic Mapping of Teaching and Learning In The Middle of Corona-times

      Borgnakke, Karen & Elf, N. F., 2021.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Mapping the powerful paradigm in Academia

      Borgnakke, Karen, 2021.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Projektorganiseret undervisning: 'andet og mere' end en undervisningsform

      Borgnakke, Karen, 2021, I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 41, 119, s. 72-84 12 s., 6.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    ID: 13004