Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. Udgivet

      Challenges for the Next Generation in Upper Secondary School: Between Literacy, Numeracy, and Technacy

      Borgnakke, Karen, 1 jun. 2012, Schools for Marginalized Youth : An International Perspective. Pink, W. T. (red.). New York: Hampton Press, s. 117-172 55 s. (Understanding Education, Social Justice and Policy).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      Ethnography, innovation and techno culture: A matter of blended methodology, paper, Rethinking Educational Ethnography

      Borgnakke, Karen, 1 maj 2012. 20 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Ny Nordisk Skole og dannelsestraditionerne - skal vi tilføje technacy?

      Borgnakke, Karen, dec. 2012, I: Unge Paedagoger. 4, s. 49-56 8 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Fagdidaktisk forskning mellem punkt 0-diskussioner, x-faktorer og kulturbegreber

      Borgnakke, Karen, 2012, I: Cursiv. 9, s. 209-223 15 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    ID: 13004