Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. 2008
    2. Udgivet

      Evalueringens spændingsfelter

      Borgnakke, Karen (red.), 2008, Århus: Klim. 207 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst

      Borgnakke, Karen, 2008, Evalueringens spændingsfelter. Klim, s. 9-66 57 s. (Pædagogiske linjer).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    4. Udgivet

      Opslag om 'dannelse', 'John Dewey' og 'pædagogik'

      Borgnakke, Karen, 2008, Filosofisk leksikon: Den vestlige verdens erkendelsesteori, metafysik, etik, logik, videnskabsteori og samfundstænkning. Michelsen, K., Klausen, S. H. & Posselt, G. (red.). Gyldendal, s. 87,99-100,384 3 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelFormidling

    5. Udgivet
    6. Udgivet

      Professionsorienteret forskning: Hvad er opgaven, krumtappen og den videnskabelige basis?

      Borgnakke, Karen, 2008, At sætte spor på en vandring fra Aquinas til Bourdieu: Æresbog til Staf Callewaert. Petersen, K. A. & Høyen, M. (red.). Forlaget Hexis, s. 109-133 25 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    7. Udgivet

      Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet, statusrapport 2008

      Borgnakke, Karen, 2008, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 48 s.

      Publikation: Working paperForskning

    8. Udgivet

      Projektportal: Evalueringsportalen

      Borgnakke, Karen & Borgnakke, Karen (red.), 2008, Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, s. website

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    ID: 13004