Karen Arnfred Vedel
Lektor
Institut for Kunst- og Kulturvidenskab
Karen Blixens Vej 1, 2300 København S, 21 Bygning 21 (Afsnit 1), Bygning: 21-5-40
- 2022
Medlem af bedømmelsesudvalg vedr. lektorat (Begivenhed)
Vedel, Karen Arnfred (Medlem)
maj 2022 → aug. 2022Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Dansekompagniet Corpus ved Det Kongelige Teater 2012-2022
Vedel, Karen Arnfred (Andet)
2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Embodied particiatory archiving
Vedel, Karen Arnfred (Andet)
2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
International Federation of Theatre Research
Vedel, Karen Arnfred (Deltager)
2022Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Jurymedlem m.h.p. prisuddeling
Vedel, Karen Arnfred (Konsulent)
2022Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning
Making a scene
Vedel, Karen Arnfred (Deltager)
2022Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Medlem af Kronprinseparrets priskomite
Vedel, Karen Arnfred (Konsulent)
2022Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning
Multivers (Forlag)
Vedel, Karen Arnfred (Redaktør)
2022Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
NOFOD Nordic Forum for Dance Research 15th international conference
Vedel, Karen Arnfred (Deltager)
2022Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Nordic Journal of Dance (Tidsskrift)
Vedel, Karen Arnfred (Redaktør)
2022Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
ID: 34256260
Flest downloads
-
240
downloads
Witness report on friday's afternoon session: narratives
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
Udgivet -
233
downloads
The Performance of Pictorialist Dance Photography
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
30
downloads
'Seeing' and 'Being Seen': An Embodied and Culturally Sensitive Arts-Integrated Pedagogy Creating Enriched Conditions for Learning in Multi-Cultural Schools
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet