Joyce Kling
Lektor
Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Emil Holms Kanal 4, 2300 København S, Søndre Campus, Bygning: 23.4.36
ORCID: 0000-0002-8491-4701
Flest downloads
-
3610 downloadsUdgivet
Teacher Identity in English-Medium Instruction: Teacher Cognitions from a Danish Tertiary Education Context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
-
452 downloadsUdgivet
The International Classroom (TIC): Challenges and Approaches
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
-
158 downloadsUdgivet
Are Danish doctors comfortable teaching in English?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
66 downloadsUdgivet
Assessing EMI Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13474493
Flest downloads
-
3610
downloads
Teacher Identity in English-Medium Instruction: Teacher Cognitions from a Danish Tertiary Education Context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
452
downloads
The International Classroom (TIC): Challenges and Approaches
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
158
downloads
Are Danish doctors comfortable teaching in English?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet