Jessie Leigh Nielsen
Undervisningsassistent
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2, 2300 København S
- 2023
NyS - Nydanske Sprogstudier (Tidsskrift)
Heegård, Jan (Redaktør), Andersen, E. M. (Redaktør), Thøgersen, Jacob (Redaktør), Hougaard, T. T. (Redaktør), Nguyen, M. (Redaktør), Kratschmer, A. R. (Redaktør) & Nielsen, Jessie Leigh (Redaktør)
dec. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Formidling
NyS (Tidsskrift)
Heegård, Jan (Redaktør), Thøgersen, Jacob (Redaktør), Nguyen, M. (Redaktør), Kratschmer, A. R. (Redaktør), Andersen, E. M. (Redaktør), Hougaard, T. T. (Redaktør), Nielsen, Jessie Leigh (Redaktør) & Sandst, L. (Redaktør)
jun. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Formidling
- 2021
Measuring syntactic skill
Nielsen, Jessie Leigh (Andet)
13 nov. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Syntaksforståelse: Hvad er det, og hvordan måler man det?
Nielsen, Jessie Leigh (Andet)
25 aug. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2020
Syntaksfærdigheder i læseforståelse
Nielsen, Jessie Leigh (Andet)
29 maj 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 135859488
Flest downloads
-
165
downloads
Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
99
downloads
Hvordan valideres tværsproglige kategorier? Aspekt som eksempel
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
59
downloads
Individual differences in syntactic comprehension: Assessment, construct dimensionality, and the relation to reading comprehension among middle school children
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet