Jens Dolin
Professor emeritus
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0000-0003-1604-1846
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2009
- Udgivet
Evalueringens spændingsfelter
Dolin, Jens, 1 jul. 2009, I: Folkeskolen.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat
- Udgivet
Investigating scientific literacy documents with linguistic network analysis
Bruun, Jesper, Evans, Robert Harry & Dolin, Jens, 2009, ESERA; European Science Education Research Association: 2009 Conference. European Science Education Research Association (ESERA), s. 239 1 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Minding the Gap Between Policy and Practice of Inquiry Based Science Teaching in Seven European Countries: Norway, Germany, Denmark, Spain, France, Hungary, and the United Kingdom
Bruun, Jesper, Dolin, Jens & Evans, Robert Harry, 2009. 14 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Naturfag i et internationalt perspektiv
Dolin, Jens, 2009, Naturfagslærerens håndbog. Andersen, E. (red.). Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, s. 179-194Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Pædagogisk brug af test: – Et systematisk review
Nordenbo, S. E., Allerup, P., Andersen, H. L., Korp, H., Dolin, Jens, Søgaard Larsen, M., Olsen, R. V., Svendsen, M. M., Tiftikçi, N., Wendt, R. E. & Østergaard, S., 2009, Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. 173 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
ID: 1052308
Flest downloads
-
741
downloads
The pressure for change and teachers’ motivation for PD
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
738
downloads
Idealer og realiteter i målorienteret undervisning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
613
downloads
Undervisning og læring i STEM
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Udgivet