Jens Dolin

Jens Dolin

Professor emeritus


  1. Udgivet

    At the Policy-Research Interface: Usefulness of Social Network Analysis in Identifying and Selecting Key Stakeholders

    Bruun, Jesper, Evans, Robert Harry & Dolin, Jens, 11 apr. 2015. 5 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Balancing Formative and Summative Use of Assessment

    Dolin, Jens, 2019, Conference abstracts. 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceabstrakt i proceedingsForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger

    Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Bibliometriske autoritetslister - måling af forskningskvalitet

    Dolin, Jens, Hermansen, M., Horsdal, M., Kolmos, A., Larsen, M. S. & Weber, K., 2008, I: Dansk pædagogisk tidsskrift. 4, s. 76-81 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  5. Udgivet

    Building academic staff teaching competencies: How pedagogic continuous professional development for academic staff can be organised and developed in research-intensive universities

    Kobayashi, Sofie, Dolin, Jens, Søborg, A. & Turner, J., jul. 2017, Strengthening Teaching and Learning in Research Universities: Strategies and initiatives for institutional schange. Stensaker, B., Bilbow, G. T., Breslow, L. & Vaart, R. V. D. (red.). Cham, Switzerland: Palgrave Macmillan, s. 103-128 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Can our research change the assessment practice in school – and how (not)?

    Dolin, Jens, 2022, s. 42-43. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  7. Udgivet

    Competence in Science

    Dolin, Jens, 2014, Encyclopedia of Science Education. Gunstone, R. (red.). Dordrecht: Springer, Bind 1. s. 185-188 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Concerns with Using Test Results for Political and Pedagogical Purposes: A Danish Perspective

    Dolin, Jens, 2016, Assessment in Education: Implications for Leadership. Scott, S., Scott, D. E. & Webber, C. F. (red.). Springer, s. 91-112 23 s. (The Enabling Power of Assessment, Bind 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    DUT-guide: Studielederråd

    Dolin, Jens, 2020, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 29, s. 128-135

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Dannelse og kompetence i læreruddannelsens dobbeltdidaktiske perspektiv: Med særligt henblik på uddannelse af naturfagslærere til grundskolen

    Dolin, Jens, Ellebæk, J. J. & Daugbjerg, P., 2022, NAFA. 72 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...10 Næste

ID: 1052308