Jens Dolin
Professor emeritus
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0000-0003-1604-1846
1 - 6 ud af 6Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
Faglighed – kompetencer, dannelse og viden
Dolin, Jens, 23 aug. 2019, 3 s. EMU - Danmarks læringsportal.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
- 2011
- Udgivet
Teaching: the key to STEM
Dolin, Jens, 2011, Science & Technology. Pan European Networks, s. 84-85 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Kommentar › Formidling
- 2010
- Udgivet
PISA er et farligt succesmål
Dolin, Jens, jun. 2010, I: Asterisk. 53, s. 12-14 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
- 2009
- Udgivet
Evalueringens spændingsfelter
Dolin, Jens, 1 jul. 2009, I: Folkeskolen.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
- 2008
- Udgivet
Bibliometriske autoritetslister - måling af forskningskvalitet
Dolin, Jens, Hermansen, M., Horsdal, M., Kolmos, A., Larsen, M. S. & Weber, K., 2008, I: Dansk pædagogisk tidsskrift. 4, s. 76-81 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Naturvidenskabelig faglighed - kompetencer, dannelse og kernestof
Dolin, Jens, 2008, Geofaglighed som kompetencer. Ehlers, P. & Volkers, G. (red.). Brønshøj: Geografilærerforeningen for gymnasiet og hf, s. 235-40 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
ID: 1052308
Flest downloads
-
741
downloads
The pressure for change and teachers’ motivation for PD
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
738
downloads
Idealer og realiteter i målorienteret undervisning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
613
downloads
Undervisning og læring i STEM
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Udgivet