Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor

Medlem af:


    1. 2004
    2. Udgivet

      Elevernes datalogning i fysik/kemi og biologi

      Breiting, S. & Sølberg, Jan, 2004, København: Danmarks Pædagogiske Universitet.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    3. Udgivet

      Forskningsrapport i tilknytning til ITMF-Projekt 138

      Busch, H. & Sølberg, Jan, 2004, Købehavn: Danmarks Pædagogiske Universitet.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    4. Udgivet

      Journalskrivning som forskningsredskab: et empirisk udgangspunkt for at beskrive læring på tværs af kontekster: Naturfagenes didaktikk - en disiplin i forandring?

      Sølberg, Jan & Busch, H., 2004, Naturfagenes didaktikk - en disiplin i forandring?. Henriksen, E. K. & Ødegaard, M. (red.). Høyskoleforlaget A/S, Norwegian Academic Press, s. 651-663 13 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Kom ud af huset: Natur teknik miljø, Katalog 2003-2004

      Hansen, F. S. (red.), Hyllested, T. & Sølberg, Jan, 2004, 16 s. Hvidovre : Pædagogiske Central, Hvidovre Kommune.

      Publikation: AndetAndet bidragFormidling

    6. Udgivet

      Naturfagsdidaktik som områdedidaktik: Didaktik på kryds og tværs

      Andersen, A. M., Breiting, S., Busch, H., Hyllested, T., Nielsen, K., Sølberg, Jan, Sørensen, H. & Østergaard, L. D., 2004, Didaktik på kryds og tværs. Schnack, K. (red.). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      The importance of school science culture in science education: ESERA Summer School

      Sølberg, Jan, 2004.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Udvikling af et lokalt websted til natur/teknik: Netognatur.dk

      Breiting, S. & Sølberg, Jan, 2004, København: Danmarks Pædagogiske Universitet. 1 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    ID: 16111653