Hendra Yusup Agustian

Hendra Yusup Agustian

Postdoc


Udgivelsesår:
  1. 2020
  2. Udgivet
  3. Students’ understanding of the nature of science in the context of an undergraduate chemistry laboratory.

    Agustian, Hendra Yusup, 2020, I : Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education. 24, 2, s. 56-85

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2019
  5. Udgivet

    A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Yusup & Zhang, X., 2019, I : Israel Journal of Chemistry. 59, 6-7, s. 546-553

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Students' understanding of the nature of science in the chemistry laboratory context

    Agustian, Hendra Yusup, 2019.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Teaching and assessing technical competency in the chemistry laboratory

    Agustian, Hendra Yusup, Seery, M. K. & Lambert, T. O., 2019, Teaching Chemistry in Higher Education: A Festschrift in Honour of Professor Tina Overton. Seery, M. K. & McDonnell, C. (red.). Dublin: Creathach Press, s. 349-362

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. 2017
  10. Udgivet

    Pre-laboratory activities in undergraduate chemistry: Design and evaluation

    Agustian, Hendra Yusup, aug. 2017.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Developing laboratory skills by incorporating peer-review and digital badges

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Yusup, Doidge, E. D., Kucharski, M. M., O'Connor, H. M. & Price, A., 1 jan. 2017, I : Chemistry Education Research and Practice. 18, 3, s. 403-419 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Reasserting the role of pre-laboratory activities in chemistry education: A proposed framework for their design

    Agustian, Hendra Yusup & Seery, M. K., 1 jan. 2017, I : Chemistry Education Research and Practice. 18, 4, s. 518-532 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningfagfællebedømt

  13. 2016
  14. Udgivet

    Redefining disability in the context of ‘masyarakat madani’, an Indonesian model of inclusive society

    Agustian, Hendra Yusup, 1 dec. 2016, I : British Journal of Special Education. 43, 4, s. 358-372 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 230950558