Hendra Y. Agustian
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Universitetspædagogik
- 2022
Rhetoric and reality of inclusive practice in international schooling
Agustian, Hendra Y. (Oplægsholder)
1 jun. 2022 → 3 jun. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Special Interest Group Meeting in Laboratory Work and Fieldwork
Agustian, Hendra Y. (Andet)
21 mar. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Nordic Educational Research Association (NERA) (Ekstern organisation)
Agustian, Hendra Y. (Medlem)
mar. 2022 → …Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af forskningsnetværk
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Anmelder)
feb. 2022 → mar. 2022Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Science Didactics Examination
Agustian, Hendra Y. (Eksaminator)
24 jan. 2022 → 27 jan. 2022Aktivitet: Undersøgelse - typer › Eksamination
- 2021
Practical work in university pedagogy
Agustian, Hendra Y. (Foredragsholder)
25 nov. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Learning in the lab – How can we strengthen our teaching activities to enhance the students learning?
Agustian, Hendra Y. (Foredragsholder)
9 nov. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Experimental work and student learning: University professors’ perspective
Agustian, Hendra Y. (Oplægsholder)
8 okt. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Laboratory education at university level: Philosophy, pedagogy, and practice
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
1 sep. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Journal of Chemical Education (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Anmelder)
sep. 2021Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
ID: 230950558
Flest downloads
-
19
downloads
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet