Hanne Andersen
Professor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Niels Bohr Bygningen, Rådmandsgade 64, 2200 København N, Niels Bohr Bygningen
Medlem af:
History and Philosophy of Science and Science Studies
- 2021
- Accepteret/In press
Leading faculty as teachers
Andersen, Hanne, 2021, (Accepteret/In press) How to lead academic departments usccessfully. Lindgreg, A., Irvin, A., Poulfelt, F. & Thomsen, TU. (red.). Edward Elgar PublishingPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Danmark halter bagud med ligestilling i forskning
Norn, M. T., Andersen, Anja C., Andersen, Hanne, Engel, A. M., Hansen, Hanne Foss, Hansen, K. S., Horst, M., Jess, T., Leffland, L., Muhr, S. L., Nielsen, S. C. & Sommerlund, J., 7 mar. 2020, I : Politiken.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
- Udgivet
General education
Andersen, Hanne, 2020, The SAGE Encyclopedia of Higher Education. Amey, M. J. (red.). SAGE Publications, s. 640-642Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Formidling
- Udgivet
Publish or perish
Andersen, Hanne, 2020, The SAGE Encyclopedia of Higher Education. Amey, M. J. (red.). SAGE Publications, s. 1240-1242Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Formidling
- Udgivet
Research ethics: Conduct and misconduct
Andersen, Hanne, 2020, The SAGE Encyclopedia of Higher Education. Amey, M. J. (red.). SAGE Publications, s. 1281-1282Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Formidling
- E-pub ahead of print
Scientific Rationality and Objectivity
Andersen, L. E. & Andersen, Hanne, 2020, The Handbook of Rationality. Knauff, M. & Spohn, W. (red.). MIT PressPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Tenure, rank, and promotion
Andersen, Hanne, 2020, The SAGE Encyclopedia of Higher Education. Amey, M. J. (red.). SAGE Publications, s. 1542-1543Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Formidling
- E-pub ahead of print
The role of testimony in mathematics
Andersen, L. E., Andersen, Hanne & Sørensen, Henrik Kragh, 2020, I : Synthese.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Can scientific knowledge be measured by numbers?
Andersen, Hanne, 2019, What is scientific knowledge? : An introduction to contemporary epistemology of science. McCain, K. & Kampourakis, K. (red.). Routledge, s. 144-159 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Systems Science and the Art of Interdisciplinary Integration
Green, Sara & Andersen, Hanne, 2019, I : Systems Research and Behavioral Science. 36, 5, s. 727-743Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 136822828
Flest downloads
-
795
downloads
Collaboration, Interdisciplinarity, and the Epistemology of Contemporary Science
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
101
downloads
Systems Science and the Art of Interdisciplinary Integration
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
63
downloads
The influence of Kant's philosophy on the young H.C. Ørsted
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning