Gunver Lillevang
Postgraduat klinisk undervisningslektor
Institut for Klinisk Medicin
Lægerne ved Røde Port, Vinkelvej 3, 1.
4000 Roskilde
- 2023
- Udgivet
“We don’t need no education” – a qualitative study of barriers to continuous medical education among Danish general practitioners
Ibsen, H., Lillevang, Gunver, Søndergaard, J. & Kjaer, N. K., 2023, I: BMC Medical Education. 23, 1, 10 s., 450.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
How to enhance and assess reflection in specialist training: A mixed method validation study of a new tool for global assessment of reflection ability
Lillevang, Gunver, Ibsen, H., Prins, S. H. & Kjaer, N. K., 2020, I: BMC Medical Education. 20, 1, 352.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Why do Danish junior doctors choose general practice as their future specialty? Results of a mixed-methods survey
Lillevang, Gunver, Henriksen, Mikael Rudkjær, Brodersen, John Brandt, Lewandowska, K. & Kjær, N. K., 2019, I: European Journal of General Practice. 25, 3, s. 149-156 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Bridging the gap between professional integrity and administrative accountability in CPD
Kjær, N. K., Vedsted, M., Lillevang, Gunver & Høpner, J., 2016.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
O3.04 Assessment of reflection during specialist training
Lillevang, Gunver, Prins, S., Ibsen, H., Olsson, S. & Kjær, N., 2016. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
OP24.5 Why do Danish doctors chose general practice as their future career?
Lewandowska, K., Kjær, N. K. & Lillevang, Gunver, 2016. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- 2015
- Udgivet
Assessment of reflection during specialist training
Lillevang, Gunver, Ibsen, H., prins, S., Olsson, S. & Kjær, N. K., 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
Introduktionsstillingen giver et godt grundlag for kvalificeret specialevalg
Lillevang, Gunver, Mikines, K. J., Østergaard, Helle Thy & Engel, P. J. H., 2014, I: Ugeskrift for Laeger. 176, 2 s., V09130573.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2010
- Udgivet
Uddannelse--fra student til emeritus
Ipsen, M., Lillevang, Gunver & Bjerrum, O. W., 22 mar. 2010, I: Ugeskrift for Laeger. 172, 12, s. 955Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 18395161
Flest downloads
-
149
downloads
Why do Danish junior doctors choose general practice as their future specialty? Results of a mixed-methods survey
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
19
downloads
How to enhance and assess reflection in specialist training: A mixed method validation study of a new tool for global assessment of reflection ability
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet