Guido Makransky

Guido Makransky

Professor

Medlem af:


  1. Udgivet

    A Multilevel Investigation of Resiliency Scales for Children and Adolescents: The Relationships Between Self-Perceived Emotion Regulation, Vagally Mediated Heart Rate Variability, and Personal Factors Associated With Resilience

    Sætren, S. S., Sütterlin, S., Lugo, R. G., Prince-embury, S. & Makransky, Guido, 14 mar. 2019, I: Frontiers in Psychology. 10, 438.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    A Rasch-based validity study of the Harvard Trauma Questionnaire

    Vindbjerg, E., Lohmann, Jessica Mariana Carlsson, Mortensen, Erik Lykke, Makransky, Guido & Nielsen, Tine, 2020, I: Journal of Affective Disorders. 277, s. 697-705 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    A Systematic Review and Meta-analysis of the Effectiveness of Body Ownership Illusions in Virtual Reality

    Mottelson, A., Muresan, A., Hornbæk, Kasper & Makransky, Guido, 2023, I: ACM Transactions on Computer-Human Interaction. 30, 5, 76.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    A gender matching effect in learning with pedagogical agents in an immersive virtual reality science simulation

    Makransky, Guido, Wismer, P. & Mayer, R. E., 2019, I: Journal of Computer Assisted Learning. 35, 3, s. 349-358

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    A randomized trial testing the effectiveness of virtual reality as a tool for pro-environmental dietary change

    Plechatá, Adéla, Morton, Thomas, Perez-Cueto, Federico J.A. & Makransky, Guido, aug. 2022, I: Scientific Reports. 12, 14315, 11 s., 14315.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    A rasch-based validity study of the HSCL-25

    Vindbjerg, E., Mortensen, Erik Lykke, Makransky, Guido, Nielsen, T. & Carlsson, J. M., 2021, I: Journal of Affective Disorders Reports. 4, 9 s., 100096.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    A self-administered virtual reality intervention increases COVID-19 vaccination intention

    Mottelson, A., Vandeweerdt, Clara Johan E, Atchapero, M., Luong, T., Holz, C., Böhm, Robert & Makransky, Guido, 2021, I: Vaccine. 39, 46, s. 6746-6753

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    A structural equation modeling investigation of the emotional value of immersive virtual reality in education

    Makransky, Guido & Harpviken, Lau Lilleholt, okt. 2018, I: Educational Technology Research and Development. 66, 5, s. 1141-1164 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    A study of how immersion and interactivity drive VR learning

    Petersen, Gustav Bøg Lassen, Petkakis, G. & Makransky, Guido, apr. 2022, I: Computers & Education. 179, 16 s., 104429.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Adding immersive virtual reality to a science lab simulation causes more presence but less learning

    Makransky, Guido, Terkildsen, T. S. & Mayer, R. E., 1 apr. 2019, I: Learning and Instruction. 60, s. 225-236 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Næste

ID: 187375035