Gerd Christensen

Gerd Christensen

Lektor


  1. 2021
  2. Udgivet

    En klassiker genlæst. Howard Gardner: Frames of Mind. The Theory of Multiple Intelligences

    Christensen, Gerd, 2021, I: Tidsskrift for professionsstudier. 32, s. 130-133 4 s., 12.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  3. 2020
  4. Udgivet

    Besiddet, strukturel eller post-strukturel? Magtbegrebet til diskussion

    Christensen, Gerd, 2020, I: Nordiske Udkast. 47, 2, s. 4-15 11 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Grupper i pædagogikken: fra indbyrdes undervisning til progressive tiltag og Cooperative Learning

    Christensen, Gerd, 2020, I: Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. Vol 6/2020, s. 1-15 16 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Magt og afmagt - de uundgåelige to?

    Christensen, Gerd, 2020, I: Kognition & Paedagogik. 115, s. 2-8 7 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Skolen og straffen: mellem magt og afmagt

    Christensen, Gerd, 2020, I: Kognition & Paedagogik. 115, s. 8-20 13 s., 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2019
  9. Udgivet

    Ethical Ethnography in Tabooed Phenomena

    Christensen, Gerd, 4 sep. 2019.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Anvendelse af studiegrupper

    Christensen, Gerd, Andersen, Peter Østergaard & Jepsen, Katrine Dorthea Bjerre, 29 jun. 2019, 29 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  11. Udgivet

    At lære gennem tænkning og erfaring

    Christensen, Gerd & Wiberg, M., 2019, Det lærende menneske: At lære på forskellige måder : Seks tilgange til pædagogisk praksis. Brodersen, P. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 27-47 21 s. 1

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Klasserummets dynamikker

    Christensen, Gerd, 2019, 10 døre til klasserummet. Johansen, M. B. (red.). Akademisk Forlag, s. 103-116 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  13. 2018
  14. Udgivet

    At tænke med Foucault

    Christensen, Gerd & Hamre, Bjørn Frithiof, 2018, København: Unge Pædagoger. 178 s. (Unge Pædagogers serie, Bind B 125).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Næste

ID: 10411