Elisabeth Engberg-Pedersen

Elisabeth Engberg-Pedersen

Professor


  1. 2014
  2. Udgivet

    Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv

    Engberg-Pedersen, Elisabeth, sep. 2014, I : Logos. 72, s. 8-10 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  3. Udgivet

    Context improves comprehension of fronted objects

    Kristensen, Line Burholt, Engberg-Pedersen, Elisabeth & Poulsen, Mads, apr. 2014, I : Journal of Psycholinguistic Research. 43, 2, s. 125-140 16 s., 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Context predicts Word Order Processing in Broca’s Region

    Kristensen, Line Burholt, Engberg-Pedersen, Elisabeth & Wallentin, M., 2014, I : Journal of Cognitive Neuroscience (Online). 26, 12, s. 2762-2777 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 5179