Elisabeth Engberg-Pedersen

Elisabeth Engberg-Pedersen

Professor


  1. 2010
  2. Udgivet

    Alternative agreement controllers in Danish: usage or structure?

    Engberg-Pedersen, Elisabeth & Poulsen, Mads, 2010, Language usage and language structure. Boye, K. & Engberg-Pedersen, E. (red.). Berlin: De Gruyter, s. 205-235 31 s. (Trends in Linguistics: Studies and Monographs; Nr. 213).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Expression of causation in Danish Sign Language

    Engberg-Pedersen, Elisabeth, 2010, I : Sign Language and Linguistics. 13, 1, s. 40-67 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Factors that form classifier signs

    Engberg-Pedersen, Elisabeth, 2010, Sign languages. Brentari, D. (red.). Cambridge, UK: Cambridge University Press, s. 252-283 32 s. (Cambridge Language Surveys).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Introduction

    Boye, Kasper & Engberg-Pedersen, Elisabeth, 2010, Language usage and language structure. Boye, K. & Engberg-Pedersen, E. (red.). New York: Mouton de Gruyter, s. vii-xiv 8 s. (Trends in linguistics. Studies and monographs ; Nr. 213).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Language usage and language structure

    Boye, Kasper (red.) & Engberg-Pedersen, Elisabeth (red.), 2010, Berlin: De Gruyter. 354 s. (Trends in Linguistics: Studies and Monographs; Nr. 213).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Sprogtilegnelse under vanskelige vilkår

    Engberg-Pedersen, Elisabeth, 2010, I : Mål og mæle. 33, 3, s. 28-30 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  8. Udgivet

    Transmission of sign languages in the Nordic countries

    Bergman, B. & Engberg-Pedersen, Elisabeth, 2010, Sign languages. Brentari, D. (red.). Cambridge, UK: Cambridge University Press, s. 74-94 21 s. (Cambridge Language Surveys).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 5179