Camilla Østerberg Rump
Medlem af:
Universitetspædagogik
ORCID: 0000-0003-1286-7421
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2017
- Udgivet
Students’ expectations to and experiences of research based teaching
Rump, Camilla Østerberg & Elmeskov, Dorte Christiansen, sep. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Teaching-based research: Models of and experiences with students doing research and inquiry: results from a university-wide initiative in a research-intensive environment
Rump, Camilla Østerberg, Damsholt, Tine, Sandberg, Marie, Reeh, Tine R., Jensen, Hanne Nexø, Elmeskov, Dorte Christiansen, Sørensen, F. & Tolver, Anders, jun. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Studerendes perspektiv på forskningsbaseret undervisning – og undervisernes modeller
Rump, Camilla Østerberg & Elmeskov, Dorte Christiansen, maj 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger
Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13662
Flest downloads
-
1652
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
1544
downloads
Considerations of How to Study Learning Processes when Students use GIS as an Instrument for Developing Spatial Thinking Skills
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1114
downloads
Experiences of causality of attrition: a perspective from former physics undergraduate students
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet