Camilla Østerberg Rump
Medlem af:
Universitetspædagogik
- Udgivet
- Udgivet
A problem-based approach to teaching a course in engineering mechanics
Abou-Hayt, I. F., Dahl, B. & Rump, Camilla Østerberg, 2020, 8th International Research Symposium on Problem-Based Learning, IRSPBL 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Chen, J. & Winther, M. (red.). Aalborg University, s. 499-509 11 s. (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
An early-stage personal development & planning course to engender effective self-management in PhDs
Kobayashi, Sofie, Grumløse, S. P., Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2011, Book of abstracts and extended summaries. s. 596-598 3 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
At lede vejen: inspiration til PhD-studerende og deres vejledere
Due, J., Kobayashi, Sofie & Rump, Camilla Østerberg, 2011, Museum Tusculanum. 26 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog
- Udgivet
Bedømmelse af praktik i videregående uddannelser: portfolio og praksislæring i farmaceutuddannelsen
Christiansen, Frederik Voetmann , Sørensen, E. W., Søndergaard, B., Rump, Camilla Østerberg & Haugbølle, L. S., 2007, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2, 3, s. 54-69Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger
Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Chapter 16: Considerations of how to study learning processes when students use GIS as an instrument for developing spatial thinking skills
Madsen, Lene Møller & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Routledge, s. 209-228 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Chapter 17: Students’ individual engagement in GIS
Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Haigh, M., Cotton, D. & Hall, T. (red.). Routledge, s. 229-243 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Christiansen FV, Sørensen EW, Søndergaard B, Rump C, Haugbølle LS. Bedømmelse af praktik i videregående uddannelser – portfolie og praksislæring i farmaceutuddannelsen.
Voetmann Christiansen, F., Sørensen, E. W., Søndergaard, B., Rump, Camilla Østerberg & Nørgaard, Lotte Stig, 2007, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 3, s. 54-69Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
ID: 13662
Flest downloads
-
1651
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
1536
downloads
Considerations of How to Study Learning Processes when Students use GIS as an Instrument for Developing Spatial Thinking Skills
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
1111
downloads
Experiences of causality of attrition: a perspective from former physics undergraduate students
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet