Camilla Østerberg Rump

Camilla Østerberg Rump

    Medlem af:

    • Universitetspædagogik


    1. Udgivet

      A framework for teaching educators to teach innovation

      Rump, Camilla Østerberg, Nielsen, Jan Alexis, Andersson, P. H. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2013. 8 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      A problem-based approach to teaching a course in engineering mechanics

      Abou-Hayt, I. F., Dahl, B. & Rump, Camilla Østerberg, 2020, 8th International Research Symposium on Problem-Based Learning, IRSPBL 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Chen, J. & Winther, M. (red.). Aalborg University, s. 499-509 11 s. (International Research Symposium on PBL).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      An early-stage personal development & planning course to engender effective self-management in PhDs

      Kobayashi, Sofie, Grumløse, S. P., Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2011, Book of abstracts and extended summaries. s. 596-598 3 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceabstrakt i proceedingsForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Assessment of teaching qualifications in academic hiring: competence vs. experience

      Rump, Camilla Østerberg, Kobayashi, Sofie & Christiansen, Frederik Voetmann , 2018.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      At lede vejen: inspiration til PhD-studerende og deres vejledere

      Due, J., Kobayashi, Sofie & Rump, Camilla Østerberg, 2011, Museum Tusculanum. 26 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

    6. Udgivet

      Bedømmelse af praktik i videregående uddannelser: portfolio og praksislæring i farmaceutuddannelsen

      Christiansen, Frederik Voetmann , Sørensen, E. W., Søndergaard, B., Rump, Camilla Østerberg & Haugbølle, L. S., 2007, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2, 3, s. 54-69

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger

      Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Chapter 16: Considerations of how to study learning processes when students use GIS as an instrument for developing spatial thinking skills

      Madsen, Lene Møller & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Routledge, s. 209-228 19 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Chapter 17: Students’ individual engagement in GIS

      Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Haigh, M., Cotton, D. & Hall, T. (red.). Routledge, s. 229-243 14 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Christiansen FV, Sørensen EW, Søndergaard B, Rump C, Haugbølle LS. Bedømmelse af praktik i videregående uddannelser – portfolie og praksislæring i farmaceutuddannelsen.

      Voetmann Christiansen, F., Sørensen, E. W., Søndergaard, B., Rump, Camilla Østerberg & Nørgaard, Lotte Stig, 2007, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 3, s. 54-69

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

    ID: 13662