Camilla Østerberg Rump
Medlem af:
Universitetspædagogik
- Udgivet
Teaching transfer functions without the Laplace transform
Abou-Hayt, I., Dahl, B. & Rump, Camilla Østerberg, 2022, I: European Journal of Engineering Education. 47, 5, s. 746-761 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Three conceptions of thermodynamics: Technical matrices in science and engineering
Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2008, I: Research in Science Education. 38, 5, s. 545-564Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bedømmelse af praktik i videregående uddannelser: portfolio og praksislæring i farmaceutuddannelsen
Christiansen, Frederik Voetmann , Sørensen, E. W., Søndergaard, B., Rump, Camilla Østerberg & Haugbølle, L. S., 2007, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2, 3, s. 54-69Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Getting it right: conceptual development from student to experienced engineer
Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2007, I: European Journal of Engineering Education. 32, 4, s. 467-479Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Informationskompetente studieledere: Om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange
Harboe, T., Rump, Camilla Østerberg, Hyldegård, Jette Seiden & Bruun, Jesper, 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 12, 22, s. 48-63 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Penetrating a wall of introspection: a critical attrition analysis
Johannsen, B. F., Rump, Camilla Østerberg & Linder, C., 2013, I: Cultural Studies of Science Education. 8, 1, s. 87-115Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Interaction and learning in PhD supervision - a qualitative study of supervision with multiple supervisors
Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2013, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 8, 14, s. 13-25 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Opportunities to learn scientific thinking in joint doctoral supervision
Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2015, I: Innovations in Education and Teaching International (Print). 51, 1, s. 41-51 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Experiencing variation: learning opportunities in doctoral supervision
Kobayashi, Sofie, Berge, M., Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 4 nov. 2017, I: Instructional Science. 45, 6, s. 805-826 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet?
Kobayashi, Sofie, Rump, Camilla Østerberg, Børgesen, N. Q. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2 mar. 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 22, s. 115-128 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13662
Flest downloads
-
1652
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
1544
downloads
Considerations of How to Study Learning Processes when Students use GIS as an Instrument for Developing Spatial Thinking Skills
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1114
downloads
Experiences of causality of attrition: a perspective from former physics undergraduate students
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet