Camilla Østerberg Rump

Camilla Østerberg Rump

    Medlem af:

    • Universitetspædagogik


    1. Udgivet

      Teaching transfer functions without the Laplace transform

      Abou-Hayt, I., Dahl, B. & Rump, Camilla Østerberg, 2022, I: European Journal of Engineering Education. 47, 5, s. 746-761 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      Exploring Engineering Students' Conceptions of Vectors: A Phenomenographic Study

      Abou-Hayt, I. F., Søndergaard, B. D. & Rump, Camilla Østerberg, 2020, Engaging, Engineering, Education: SEFI 48th Annual Conference Proceedings. University of Twente, s. 33-44 11 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Integrating the methods of mathematical modelling and engineering design in projects

      Abou-Hayt, Imad Fawzi, Søndergaard, B. D. & Rump, Camilla Østerberg, 2019, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education . Jankvist, U. T., van denHeuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (red.). European Society for Research in Mathematics Education / ERME, s. 4729-4736 8 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Teaching the limits of functions using The Theory of Didactical Situations and Problem-Based Learning

      Abou-Hayt, Imad Fawzi, Søndergaard, B. D. & Rump, Camilla Østerberg, 2019, Proceedings of the 47th Sefi Annual Conference 2019, 2019. SEFI: European Association for Engineering Education, s. 58-69

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      A problem-based approach to teaching a course in engineering mechanics

      Abou-Hayt, I. F., Dahl, B. & Rump, Camilla Østerberg, 2020, 8th International Research Symposium on Problem-Based Learning, IRSPBL 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Chen, J. & Winther, M. (red.). Aalborg University, s. 499-509 11 s. (International Research Symposium on PBL).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Using teacher training courses as levers for faculty educational development -an example from the University of Copenhagen

      Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg & Madsen, Lene Møller, 2009, Frontiers in Science Education Research Conference: Proceedings of the Frontiers in Science Education Research Conference 22 - 24 March 2009, Famagusta, North Cyprus. Bilsel, A. & Garib, M. U. (red.). Eastern Mediterranean University Press, s. 531-540 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Hvordan indgår undervisningsportfolio i bedømmelse af ansøgere til videnskabelige stillinger ved universitetet?

      Christiansen, Frederik Voetmann , Kobayashi, Sofie, Lunddahl Jensen, A., Jensen, S. B., Rattleff, P., Rump, Camilla Østerberg & Wick, P. J., 2015.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

    8. Udgivet

      Nomological Machines in Science and Engineering

      Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2006, The Way through Science and Philosophy: Essays in honour of Stig Andur Pedersen. Andersen, H. B., Christiansen, F. V., Jørgensen, K. F. & Hendricks, V. F. (red.). London: College Publications, s. 201-215

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    9. Udgivet

      Getting it right: conceptual development from student to experienced engineer

      Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2007, I: European Journal of Engineering Education. 32, 4, s. 467-479

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Three conceptions of thermodynamics: Technical matrices in science and engineering

      Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2008, I: Research in Science Education. 38, 5, s. 545-564

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

    ID: 13662