Bente Gammelgaard

Bente Gammelgaard

Professor


  1. 2024
  2. E-pub ahead of print

    10 Guiding principles for learning in the laboratory

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, (E-pub ahead of print) I: Chemistry Education Research and Practice.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2023
  4. Udgivet
  5. Udgivet

    Intravenous Infusion of High Dose Selenite in End-Stage Cancer Patients: Analysis of Systemic Exposure to Selenite and Seleno-Metabolites

    Breuer, O., Brodin, O., Razaghi, A., Brodin, D., Gammelgaard, Bente & Bjoernstedt, M., 2023, I: Biomedicines. 11, 2, 10 s., 295.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Pharmacy students' conceptions of theory-practice relation in the analytical chemistry laboratory: a phenomenographic study

    Finne, Laura Teinholt, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2023, I: Chemistry Education Research and Practice. 24, 2, s. 428–436

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Selenomethionine as alternative label to the fluorophore TAMRA when exploiting cell-penetrating peptides as blood-brain barrier shuttles to better mimic the physicochemical properties of the non-labelled peptides

    Ýr Þorgeirsdóttir, D., Hofman Andersen, J., Perch-Nielsen, M., Møller, L. H., Grønbæk-Thorsen, F., Kolberg, Hannah Grønbech, Gammelgaard, Bente & Kristensen, Mie, 2023, I: European Journal of Pharmaceutical Sciences. 183, 10 s., 106400.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Teacher Intentions vs Student Perception of Feedback on Laboratory Reports

    Jørgensen, Jonas Tarp, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2023, I: Journal of Chemical Education. 100, 10, s. 3764–3773

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet
  10. Udgivet
  11. 2022
  12. Udgivet

    Danish university faculty perspectives on student learning outcomes in the teaching laboratories of a pharmaceutical sciences education

    Agustian, Hendra Y., Pedersen, M. I., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2022, I: Journal of Chemical Education. 99, 11, s. 3633–3643

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Laboratory discourse through the lens of multidimensional learning

    Agustian, Hendra Y. & Gammelgaard, Bente, 2022. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...15 Næste

ID: 1301053