Anders Ib Michelsen

Anders Ib Michelsen

Lektor


  1. Udgivet

    Brand-Transvisuality: on Collaborative Brand Innovation Practices – the Enabling Role of the Visual

    Nedergaard, N. & Michelsen, Anders Ib, 2019, Transvisuality : The Cultural Dimension of Visuality : Volume III: Purposive Action: Design and Branding. Michelsen, A., Wiegand, F. & Kristensen, T. (red.). Liverpool: Liverpool University Press, Bind III. s. 161-175 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Introduction

    Michelsen, Anders Ib & Wiegand, F. K., 2019, Transvisuality : The Cultural Dimension of Visuality: Volume III: Purposive Action: Design and Branding. Michelsen, A., Wiegand, F. & Kristensen, T. (red.). Liverpool: Liverpool University Press, Bind III. s. 1-23 23 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Transvisuality: On Visual Mattering

    Michelsen, Anders Ib, 2019, Linguagens Visuais: Literatura. Artes. Cultura . Schøllhammer, K. E., Krieger Olinto, H. & Depes Portas, D. (red.). Rio de Janeiro: Editora PUC-Rio, Edicões Loyola og IUPERJ, s. 67-92 25 s. 2

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Transvisuality : The Cultural Dimension of Visuality: Volume III: Purposive Action: Design and Branding

    Michelsen, Anders Ib (red.), Wiegand, F. K. (red.) & Kristensen, T. (red.), 2019, Liverpool: Liverpool University Press. 278 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologifagfællebedømt

ID: 4744