Jette Seiden Hyldegård
Lektor
ORCID: 0000-0003-1850-7793
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Collaborative Interpretation as Craft: Slow Theory Development in Library and Information Science
Hicks, A., McKenzie, P., Bronstein, J., Hyldegård, Jette Seiden, Ruthven, I. & Widén, G., 1 apr. 2024, 3 s. ASIS&T : Information Matters.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Identifying the implied information ‘user’ in models of information behaviour through a meta-ethnographic approach
Hyldegård, Jette Seiden, 2024, (Accepteret/In press). 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
The shapes of information practice: using radial mapping qualitatively
McKenzie, P., Hicks, A., Bronstein, J., Hyldegård, Jette Seiden, Ruthven, I. & Widén, G., 2024, (Accepteret/In press). 5 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Value creation pedagogy in higher education: Twelve cases from engineering, healthcare, pedagogy, business, humanities and natural science
Lackéus, M., Hyldegård, Jette Seiden & Færgemann, H. M., 2024, (Accepteret/In press). 20 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 32266115
Flest downloads
-
5329
downloads
Between individual and group - exploring group members' information behavior in context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
1981
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1039
downloads
Position paper: Web tutorials and Information Literacy research
Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
Udgivet