Jette Seiden Hyldegård
Lektor
ORCID: 0000-0003-1850-7793
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2023
- Udgivet
Det 'hybride Zoom': Feedback-forberedelse som motiverende "driver" mellem det synkrone og asynkrone læringsrum
Hyldegård, Jette Seiden & Engerer, Volkmar Paul, 2023, I: Læring og Medier (LOM). 15, 26, s. 1-21Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Qualifying value creation in Entrepreneurial teaching and educational development.
Hyldegård, Jette Seiden & Færgemann, H. M., 2023. 5 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The implied peer: Thesis writers’ feedback activities and experiences in group supervision
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, 2023, I: Studies in Higher Education. 48, 11, s. 1754-1766 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 32266115
Flest downloads
-
5329
downloads
Between individual and group - exploring group members' information behavior in context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
1981
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1039
downloads
Position paper: Web tutorials and Information Literacy research
Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
Udgivet