Jacob Ørmen
Tenure track adjunkt, Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 14 Bygning 14 (Afsnit 2), Bygning: 14-3-09
Medlem af:
ORCID: 0000-0003-4807-8395
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
News as Narratives
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 feb. 2019, Oxford Research Encyclopedia of Communication. Oxford University PressPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
From Consumer Demand to User Engagement: Comparing the Popularity and Virality of Election Coverage on the Internet
Ørmen, Jacob, 1 jan. 2019, I: The International Journal of Press/Politics. 24, 1, s. 49-68 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Not So Distinct After All: Assessing Social Stratification of News Users on the Web
Ørmen, Jacob, 2019, I: Journalism Studies. 20, 11, s. 1653-1670Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34332931
Flest downloads
-
584
downloads
Googling the news: Opportunities and challenges in studying news events through Google Search
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
156
downloads
欧洲受众媒介格局研究
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
81
downloads
Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet