Jacob Ørmen
Tenure track adjunkt, Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 14 Bygning 14 (Afsnit 2), Bygning: 14-3-09
Medlem af:
- 2018
- Udgivet
A generation divided: (Dis)engagement towards news among Danish youth(Dis)engagement towards news among Danish youth
Ørmen, Jacob, 5 dec. 2018, Youth and News in a Digital Media Environment . Andersson, Y., Dalquist, U. & Ohlsson, J. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 141-147 7 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The aura of face-to-face communication
Ørmen, Jacob, Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 1 nov. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Two faces of collective attention: Comparing the popularity and virality of news stories during an election campaign
Ørmen, Jacob, 1 nov. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
COMBINING DIGITAL TRACE DATA WITH RESEARCH METHODS ON A GLOBAL SCALE
Helles, Rasmus, Ørmen, Jacob, Lai, Signe Sophus & Jensen, Klaus Bruhn, 11 okt. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Testing the Myth of Enclaves: A discussion of research designs for assessing algorithmic curation
Ørmen, Jacob, 1 aug. 2018, The Routledge Handbook of Developments in Digital Journalism Studies. Eldridge II, S. A. & Franklin, B. (red.). London: Routledge, s. 132-142 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34332931
Flest downloads
-
584
downloads
Googling the news: Opportunities and challenges in studying news events through Google Search
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
156
downloads
欧洲受众媒介格局研究
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
81
downloads
Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet