Michael Bom Frøst
Lektor
Design and Consumer Behavior
Rolighedsvej 26
1958 Frederiksberg C
ORCID: 0000-0002-0854-960X
1 - 10 ud af 17Pr. side: 10
- 2007
- Udgivet
Cremethed - også med lavt fedtindhold
Frøst, Michael Bom, Janhøj, T. & Ipsen, Richard, 2007, I: Maelkeritidende. 120, 4, s. 74-76 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Det videnskabelige studie af velsmag
Mortensen, L. M., Frøst, Michael Bom, Risbo, Jens & Skibsted, Leif Horsfelt, 2007, I: Plus Proces - Process Technology in Food Chemical and Pharmaceutical Industry. 7/8, s. 24-26 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Det videnskabelige studie af velsmag
Mortensen, L. M., Frøst, Michael Bom, Risbo, Jens & Skibsted, Leif Horsfelt, 2007, I: Dansk Kemi. 88, 11, s. 28+30 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
High-throughput measurements for functional genomics of milk
Martens, H. A., Kohler, A., Afseth, N. K., Wold, J. P., Hersleth, M., Berget, I., Ådnøy, T., Skaugen, M., Isaksson, T., Vegarud, G., Criscione, A., Mevik, B. H., Frøst, Michael Bom, Randby, Å. T., Prestløkken, E., Berg, P., Kent, M., Lien, S. & Omholt, S. W., 2007, I: Journal of Animal and Feed Sciences. 16, Suppl. 1, s. 172-189 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Influence of label information on purchase intent for wines - analysed by con-joint analysis and L-PLSR
Mielby, L. H., Frøst, Michael Bom & Heymann, H., 2007. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Lowfat dairy products - microstructure, sensory properties and consumer perception
Frøst, Michael Bom, Janhøj, T. & Ipsen, Richard, 2007. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
- Udgivet
Molecular gastronomy: measuring the meal experience
Frøst, Michael Bom, 2007. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
- Udgivet
- Udgivet
ID: 4240474
Flest downloads
-
6795
downloads
Comparison of three fast sensory profiling methods, check-all-that-apply (CACT), CACT with intensity rating, and Napping to study consumers' perception of eight beers
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
4795
downloads
Perception and description of premium beers by panels with different degrees of product expertise
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet -
4559
downloads
Stimulus collative properties and their importance for consumer liking: a case study with novel beers
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet