Morten Misfeldt
Professor
Center for Digital Education
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Human-Centred Computing
Sigurdsgade 41, 2200 København N.
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
Didaktik og digitale medier
ORCID: 0000-0002-6481-4121
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2005
Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere
Misfeldt, Morten & Moser, T., 2005, I: quarterly. 2005, 4Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Media in Mathematical Writing
Misfeldt, Morten, 2005, I: For the Learning of Mathematics. 25, 2, s. 36-42 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Semiotic Representations and Mathematical Thinking: The Case of Commutative Diagrams
Misfeldt, Morten, 2005, Didactics of Mathematics the French way. Winsløw, C. (red.). Institut for naturvidenskabernes didaktik, s. 35-46 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 226813725
Flest downloads
-
540
downloads
Kvalitet i Dansk og Matematik: Et lodtrækningsforsøg med fokus på undersøgelsesorienteret dansk- og matematikundervisning
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
-
175
downloads
Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
115
downloads
CAS Assisted Proofs in Upper Secondary School Mathematics Textbooks
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet