Jan Thorhauge Frederiksen

Jan Thorhauge Frederiksen

Lektor


  1. 2014
  2. Udgivet

    Nå, skal vi sige det var dagens motion? / Frederiksen, Jan Thorhauge; Oreskov, Sisse Winther.

    I: Vera : tidsskrift for pædagoger, Nr. 68, 09.2014, s. 48-53.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  3. Udgivet

    Autoritet og myndighed. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

    Ny pædagogisk opslagsbog. red. / Lone Bæk Brønsted; Christina Jørgensen; Martha Mottelson; Lars Jakob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 30-34.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  4. Udgivet

    Interesse. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

    Ny pædagogisk opslagsbog. red. / Lone Bæk Brønsted; Christina Jørgensen; Martha Mottelson; Lars Jakob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 204-208.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  5. Udgivet

    Magt. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

    Ny pædagogisk opslagsbog. red. / Lone Bæk Brønsted; Christina Jørgensen; Martha Mottelson; Lars Jakob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 285-293.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  6. Udgivet

    Modernitet og Postmodernitet. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

    Ny pædagogisk opslagsbog. red. / Lone Bæk Brønsted; Christina Jørgensen; Martha Jørgensen; Lars Jakob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 302-306.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  7. Udgivet

    Strukturalisme. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

    Ny pædagogisk opslagsbog. red. / Lone Bæk Brønsted; Christina Jørgensen; Martha Mottelson; Lars Jacob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 434-439.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  8. Udgivet

    Trawling for students : How do Educational Institutions Regulate Competing for Students? . / Frederiksen, Jan Thorhauge.

    Bourdieu and Data Analysis: Methodological Principles and Practice. red. / Frédéric Lebaron; Michael Grenfell. Peter Lang, 2014. s. 181-206.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 32104217