Find en forsker – Københavns Universitet

Eric Paul Bennett

Lektor

Der er ikke udfyldt nogen præsentation.

Mining the O-glycoproteome using zinc-finger nuclease-glycoengineered SimpleCell lines

Steentoft, C., Vakhrushev, S. Y., Vester-Christensen, M. B., Schjoldager, K. T-B. G., Kong, Y., Bennett, E. P., Mandel, U., Wandall, H., Levery, S. B. & Clausen, H. okt. 2011 I : Nature Methods. 8, 11, s. 977-82 6 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Control of mucin-type O-glycosylation: a classification of the polypeptide GalNAc-transferase gene family

Bennett, E. P., Mandel, U., Clausen, H., Gerken, T. A., Fritz, T. A. & Tabak, L. A. jun. 2012 I : Glycobiology. 22, 6, s. 736-56 21 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Glycoengineering of Human Cell Lines Using Zinc Finger Nuclease Gene Targeting: SimpleCells with Homogeneous GalNAc O-glycosylation Allow Isolation of the O-glycoproteome by One-Step Lectin Affinity Chromatography

Steentoft, C., Bennett, E. P. & Clausen, H. 2013 Glycosyltransferases: Methods and Protocols. Brockhausen , I. (red.). Humana Press, Bind 1022, s. 387-402 16 s. (Methods in molecular biology (Clifton, N.J.)).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

Toward stable genetic engineering of human o-glycosylation in plants

Yang, Z., Bennett, E. P., Jørgensen, B., Drew, D. P., Arigi, E. A., Mandel, U., Ulvskov, P., Levery, S. B., Clausen, H. & Petersen, B. L. 2012 I : Plant Physiology. 160, 1, s. 450-463 14 s.